Hogyan lehetne feljebb állítani az OpenGL korlátozását? Többi lent.
Vettem egy Új gépet és az ebben levő integrált kártya több textúrát tud kezelni egyszerre mint a dedikált.
Blenderezni szoktam és a shader editorjában(EEVEE rendert használom) készítek textúrákat.
AMD Radeon 660m ez az integrált.
NVIDIA RTX 4050m ez pedig a diszkrét
Ha integráltal használom blender projectet akkor minden oké viszont ha a dedikáltal akkor rózsaszínen jelenik meg az objektum de csak akkor ha 6 nál több textúrát használok egy shaderben.
Ez most komolyan mondom nem hiszem el, ez kicseszés az emberrel.
Az integrált jóval lassabban számol viszont több textúrát tudok használni shaderenként, míg a diszkrét kártya gyors viszont nem kezel 6 textúrától többet.
Frissítettem mindent de semmi.
Linuxot használok.
Pls segítsetek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
De milyen Linuxot használsz?
Milyen meghajtóprogramokat?
Milyen Blendert?
Blender 4.3 használom
Ubuntu 24.10 et
Az nvidia illesztőprogram pedig az nvidia-driver-560
Ennek is ez a baja mint nekem csak ő Mac ot használ.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!