Számítógépes programon keresztül értékesítek. Már egy hete nagyon recseg-ropog a vonal, nem tudom hol lehet a probléma. Ez egy új füles amit használok, de egy hétig nem volt vele gond. ?
Figyelt kérdés
Ha magán hangfelvételeket hallgatok akkor kristálytisztán hallom a hangot. Mi lehet a gond? Hol lehet akkor a probléma?nov. 5. 08:22
1/1 anonim válasza:
Győződj meg róla, hogy stabil internetkapcsolattal rendelkezel, mert a gyenge kapcsolat sokszor okoz torz, recsegő hangot. Ha Wi-Fi-t használsz, próbáld ki, hogy segít-e, ha közelebb mész a routerhez vagy váltasz vezetékes kapcsolatra. Nézd meg a használt program hangbeállításait. Előfordulhat, hogy az automatikus zajcsökkentés vagy visszhangszűrő miatt torzul a hang. Kapcsold ki ezeket a beállításokat, és figyeld meg, javul-e a hangminőség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!