Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Egy Asus Prime H310M-E R2.0...

Egy Asus Prime H310M-E R2.0 Alalplap beépített "grafikuskártyája" milyen kártyának felel meg a valóságban?!

Figyelt kérdés
Úgy értem, ha szeretnék egy ilyen alaplapi videokártyánál jobbat, mi az, ami felett keresgélnem kell?

tegnap 11:56
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Nincs neki semmilyen... az a processzorban van az utóbbi kb. 15 évben, vagy ha ott sincs (F sorozat), akkor külön kártyát kell venni.
tegnap 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
A processzorban van az integrált grafika nem az alaplapban, de vannak grafika nélküli processzorok is amihez kell videokártya is.
tegnap 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Igen a processzorba van integrálva a grafika ami talán egy Intel UHD630. Ha most ezt használod attól kb minden jóval erősebb.

A csirke gt1030 is 2-4x erősebb.

[link]


Tápegység függvényében ettől erősebb kártyákat is elbír mondjuk egy i5 8400 processzor.


[link]


Egy rx580 8GB már nem rossz és sokkal erősebb a gt1030-tól, de egy 500W körüli táp kell neki PCIe táp csatlakozóval.


Táp csatlakozó nélkül még számitásba jöhet pár 1050ti változat, ami szintén nem rossz alternatíva az UHD helyett.

tegnap 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

A proceszor egy Intel(R) Core(TM) i5-9400 CPU @ 2.90GHz, 2904 Mhz, 6 mag, 6 logikai processzor


Fizikai memória 8GB

tegnap 14:48
 5/9 A kérdező kommentje:
ÉS igen, UHD630 van benne
tegnap 14:57
 6/9 A kérdező kommentje:

Nem játékhoz kell. Nem töltöm az időm haszontalan játszással. A gépen többnyire dolgozom. Viszont néha szükségem van grafikai programok használatára. Eddig nem is nagyon volt baj, viszont most szükségessé vált, hogy 3d-s programot is használjak. És a blenderrel próbálkoztam, ami több objektum esetén belassult.


Viszont... feltelepítettem az Intelnek a Driver & Support Assistant programját és újra telepítettem vele drivert, és csodával határos módon, mintha új gépre cseréltem volna régit, a blender egyből megtáltosodott. Most már nem gondolkodik, ha sok objektum van egy modellben.


A telepítés előtt az is gondot okozott neki, ha sok objektum esetén átklikkeltem egy másik objektumra. Idő kellett neki, hogy kiválassza az újat, most meg egyből teszi a dolgát, és a texturákat is azonnal ráteszi a formákra.

tegnap 15:05
 7/9 anonim ***** válasza:

"És a blenderrel próbálkoztam, ami több objektum esetén belassult."

A Blender rendszerkövetelményei szerint:

"Intel: Broadwell architecture and newer. Always make sure to install the latest drivers from the graphics card manufacturer website."

[link]


A Broadwell az 5. generációs Intel-processzorokra utal:

[link]

a tied már 9, generációs Coffee Lake:

[link]

ha fel van téve a legfrissebb driver, akkor az kihasználja az integrált vezérlő 3D-s képességeit (OpenGL 4.3 kel neki)

tegnap 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
#7, igen, gondolom az újratelepítés után ezért táltosodott meg. Aminek kifejezetten örülök, mert így gondolom, ezt máshol is érezni fogom.
tegnap 16:06
 9/9 anonim ***** válasza:

"Nem játékhoz kell. Nem töltöm az időm haszontalan játszással. A gépen többnyire dolgozom."


Én is, csak a játék tesztek vizuálisan mutatják a teljesítmény különbséget. Ami grafikus szoftvereknél is meg dobja a tempót.

A 8GB ram nagyobb projektnél kevés lehet. De ha valami is elfogyna ez egy bővíthető gép mind grafikában mind ramban van fejlődési lehetőség.

tegnap 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!