Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Ezt a hibát hogy tudom megjaví...

Ezt a hibát hogy tudom megjavítani?

Figyelt kérdés

Van egy HP nyomtatóm (HP DeskJet 4120e All‑in‑One Printer), Instant Ink tag vagyok.

Az a probléma, hogy a webes HP Smart webes felületének a "Nyomtatók" menüpont alatt azt írja ki, hogy mindkét patron (színes + fekete) teljesen tele van, pedig nincs.

Ez miért van?

[link]



okt. 5. 12:19
 1/3 anonim ***** válasza:
76%

A kép alapján a fekete kifogyóban van.

A printer kijelzője mit mutat? -Én csak azt szoktam nézni.

okt. 5. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Én ezekkel próbálkoznék első kőrben.

Vedd ki a patronokat a nyomtatóból, majd helyezd be őket újra. Győződj meg arról, hogy megfelelően illeszkednek.

Kapcsold ki a nyomtatót, húzd ki az áramforrásból, várj néhány percet, majd csatlakoztasd újra és kapcsold be.

Próbáld meg eltávolítani és újratelepíteni a HP Smart szoftvert a számítógépen, vagy frissítsd a legújabb verzióra.

Ellenőrizd, hogy a nyomtató firmware-je naprakész-e, és frissítsd, ha szükséges. A firmware frissítések javíthatnak az ilyen hibákon.

Ha nem eredeti patronokat használsz, próbáld meg eredeti HP patronokkal. A HP nyomtatók jobban felismerik az eredeti patronokat.

Remélem, ezek közül valamelyik beválik, és sikerül megoldani a problémát.

okt. 5. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

kipróbáltam az összes javaslatod, nem jó még így se, de egy kis érdekességet észrevettem: kivett patronoknál ezt írja ki:

[link]

okt. 6. 12:55

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!