Ezt a hibát hogy tudom megjavítani?
Van egy HP nyomtatóm (HP DeskJet 4120e All‑in‑One Printer), Instant Ink tag vagyok.
Az a probléma, hogy a webes HP Smart webes felületének a "Nyomtatók" menüpont alatt azt írja ki, hogy mindkét patron (színes + fekete) teljesen tele van, pedig nincs.
Ez miért van?
A kép alapján a fekete kifogyóban van.
A printer kijelzője mit mutat? -Én csak azt szoktam nézni.
Én ezekkel próbálkoznék első kőrben.
Vedd ki a patronokat a nyomtatóból, majd helyezd be őket újra. Győződj meg arról, hogy megfelelően illeszkednek.
Kapcsold ki a nyomtatót, húzd ki az áramforrásból, várj néhány percet, majd csatlakoztasd újra és kapcsold be.
Próbáld meg eltávolítani és újratelepíteni a HP Smart szoftvert a számítógépen, vagy frissítsd a legújabb verzióra.
Ellenőrizd, hogy a nyomtató firmware-je naprakész-e, és frissítsd, ha szükséges. A firmware frissítések javíthatnak az ilyen hibákon.
Ha nem eredeti patronokat használsz, próbáld meg eredeti HP patronokkal. A HP nyomtatók jobban felismerik az eredeti patronokat.
Remélem, ezek közül valamelyik beválik, és sikerül megoldani a problémát.
kipróbáltam az összes javaslatod, nem jó még így se, de egy kis érdekességet észrevettem: kivett patronoknál ezt írja ki:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!