Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Windows 11-ről van szó. A...

Windows 11-ről van szó. A telefon pedig egy Honor Magic 6 lite 5g.Tegnap még felismerte, ma tölteni tölti ugyan, de se a telefon menüjében nem jön fel a csak töltés, vagy fényképek átvitele opció, sem a számítógép nem dobja fel az intézőben?

Figyelt kérdés
Mi lehet az oka, és valami tipp a megoldásra?
szept. 27. 20:03
 1/2 anonim ***** válasza:
Ugyanazzal a kábellel próbálod?
szept. 28. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Első körben ezeket nézd végig:Győződj meg róla, hogy az USB-kábel nem sérült, és adatátvitelre is képes, nem csak töltésre alkalmas. Próbálj ki egy másik kábelt, ha van lehetőséged. Csatlakoztasd a telefont egy másik USB-porthoz a számítógépen. Ha asztali géped van, próbáld ki az alaplapi portokat hátul. Indítsd újra a telefont, majd csatlakoztasd újra a számítógéphez.


Nyisd meg a Beállítások > Telefonról menüt.

Görgess le a Build szám opcióig, és nyomj rá többször, amíg meg nem kapod a fejlesztői jogosultságokat.

Menj vissza a Beállítások menübe, válaszd a Fejlesztői beállításokat.

Kapcsold be az USB hibakeresés opciót.

Ezt követően újra csatlakoztasd a telefont, és nézd meg, hogy megjelenik-e az adatátvitel lehetősége.


A Windows néha nem ismeri fel helyesen a csatlakoztatott eszközt. A következő lépésekkel frissítheted az illesztőprogramokat:

Nyisd meg a Eszközkezelőt a Windowsban.

Keress egy sárga háromszöggel jelzett eszközt (valószínűleg „ismeretlen eszköz” név alatt).

Kattints jobb egérgombbal, és válaszd az Illesztőprogram frissítése lehetőséget.


Ha a telefon nem ajánlja fel automatikusan az adatátviteli módok kiválasztását:Nyisd meg a telefon Beállítások > Kapcsolatok > USB kapcsolat menüt.

Itt kézzel választhatod ki, hogy adatátvitelre csatlakozzon.


Győződj meg arról, hogy a legfrissebb Windows 11 frissítéseket telepítetted, mert a rendszer időnként hibásan kezeli az USB-s eszközöket egyes verziókban.Nyisd meg a Windows Update menüt, és futtass egy frissítési keresést.


Ha ezek közül egyik sem oldja meg a problémát, érdemes lehet kipróbálni egy másik számítógépet vagy operációs rendszert, hogy kizárd a szoftverhibát a telefonon vagy a számítógépen.

szept. 28. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!