Chromebookomat ismert probléma miatt zárolja a rendszer. De mi az az ismert hiba?
Lenovo N23 Chromebookra ChromeOS Flex-et telepítettem (vissza). Minden újra indításkor előugrik egy üzenet: "Chromebookját ismert probléma miatt zároltuk.... majd csak (irreális hosszú idő) után jelentkezhet be!", addig meg folyamatos üzemet követel internet kapcsolattal!
Egyszer végig vártam. Nem történt semmi...
Vendégként viszont korlátozottan engedi a használatot.
Ha rögtön mégis bejelentkezek a regisztrált adataimmal, működik tovább üzemszerűen - mintha mi sem történt volna.
A készülékhez hozzátartozik, hogy másodkézből való. A típusából és sovány kapacitásából - 2G, 16G - ítélve eleve Chrome OS lehetett rajta! (az előző tulajdonosnak meg valahogy cipőkanállal sikerült W10-et ráerőltetnie!)
Valakinek van ilyesmivel tapasztalata? Mi lehet az "ismert hiba" és az miért titok az új tulajdonos számára? Miért nem hajlandó rögzíteni a bejelentkezésem?
Köszönöm, ha segítenek...
Linux Mint, W10, Android már mind panaszkodott a túl kis kapacitás miatt. A Chrome OS Flex is harmadszorra van rajta, az legalább ráfért, de a leírt módon gyötör újra és ujra bejelentkezéssel. Valami tulajdonjogi "mittóménmire" gyanakszom, mert - gondolom - a gúgli ismeri ezt a példányt, az első beállításokat és ezzel van valami baja.
Ha beledugok egy 128G-s pendrivére telepített MX Linux-ot és arról indítom, azzal vígan elműködik. Ez meg így nem megoldás...





Nem néztem meg.





Hát akkor három lehetőséged van.
1. Elfogadod, hogy az eszközöd egy fos, és nem fog normálisan működni. Játszadozol vele, hogy be tudj lépni.
2. Telepítesz rá Linuxot, Win10-et és elfogadod, hogy a tárhelyre panaszkodik, de legalább használni tudod.
3. Játszadozol a neten talált megoldásokkal.
Ez egy felvállalt segítség volt és csapda lett belőle. :-)
De vívok vele, hogy visszaadhassam a tulajnak.
A videót meg köszönöm. Ahogy látom, a téma egyezik az ln nyűgömmel úgy, hogy mindjárt végig rágom...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!