Magyarországon továbbra is csak az Acer, a Dell és a HP ad felár nélkül 3 év garanciát a 250 ezer forintnál olcsóbb notebookjaihoz?
Nem, igazából az MSI is hármat ad. Bár nem tudom, hogy minden esetben így van-e.
Csak egy példa: MSI Modern 15 A11MU (Carbon Gray)
Még egy példa: FUJITSU LIFEBOOK A3510
Bár ez már Fujitsu.
Asus és lenovo mindig az olcsósággal próbálta bevonzani a vásárlókat, ez pedig csak úgy tartható, ha minimumra veszik a garit. Korábban 1 év volt rájuk, tehát így is eu-s jogszabály kellett, hogy 2 évre nőjön...
További spórolás ezeknél a márkéknék az anyaghasználat, tehát szeret törni zsanérnál, illetve spórolnak a kijelzőn, forrasztott 4gb ram van sok olcsó modellben (bár általában lehet bővíteni őket... még.), meg akármin, amin lehet... jól meg kell válogatni őket.
Ezzel szemben a HP és a DELL elsődlegesen üzleti gépeket gyárt, ahol a terméktámogatás a legfontosabb, hiszen a munkának mennie kell, nem állhat meg! És gyakorlatilag e köré épül fel a többi termékcsalád is, amik szintén részesülnek több előnyből ügyféltámogatás terén. Jóval kiterjedtebb szervizhálózatuk van.
Tehát DELL-nél a Latitude család az igazi üzleti gép,amire gyakorlatilag épül az egész laptop szegmensük. A Vostro már kevesebb támogatást kap, nem részesül minden nyalánkságból, de még az is olyan, hogy adott esetben kimennek hozzád helyszínre szerelni (asszem csak BP környékén él ez)!! 😃 és van 250 alatt ilyen gép... viszont tény az is, hogy egy lenovo/asus gépet, ugyanazzal a procival, ugyanannyi ram/tárhellyel megkapsz 180-200 ezerért.
Tehát ez üzletpolitika... minőség+megbízhatóság szemben az olcsósággal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!