Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Mit tudok csinálni egy nagyon...

Mit tudok csinálni egy nagyon drága számítógép alkatrész hibával, ami kiszámíthatatlanul jön elő, és nem reprodukálható?

Figyelt kérdés
Leadom jótállásban, tuti, hogy vissza fog jönni olyan jó kelet-európai szokás szerint, azzal, hogy "- Mi nem találtuk a hibát.".
2022. jan. 28. 18:20
 1/7 anonim ***** válasza:
25%
Erre a kérdésre így szerintem lehetetlenség válaszolni. Mi a hibajelenség pontosan, ami előjön ilyenkor? Eltűnik a kép, kikapcsol a gép, összeomlik a windows? ...de 100 más probléma lehet még vele. Ha nagyjából van fogalmad arról, hogy melyik alkatrész lehet a hibás, és persze ha asztali gépről van szó, akkor pl. elkezdheted cserélgetni az alkatrészeket egyesével. Ha szoftver hibára utaló jelek vannak, akkor egy oprendszer reinstall legyen az első. Pl. AMD-Nvidia chipsetes kártya oda-vissza cserélgetése után el tudok képzelni olyat is, hogy azt gondolnád, hogy hardverhiba okozza a problémát, de egy szűz oprendszerre telepítve a friss drivereket, minden helyreáll.
2022. jan. 28. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
800 ezres, de nem bányászásra és nem coil. Ráadásul a coil nem kiszámíthatatlanul jön elő, gond nélkül reprodukálható, és a szervizek tudják és értik, hogy mi az. Szóval ez nem jött be. Látszik, hogy sosem volt még ilyen értékű VGA-d, de szemben hármassal, én azt gondolom, hogy nem is lesz, még 2058-ban sem. :(
2022. jan. 28. 19:30
 3/7 A kérdező kommentje:

A coil kizárólag terhelés alatt jön elő.


Viszont képet nem láttunk még az 5700-adról.

2022. jan. 28. 19:44
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
A coil tényleg terhelésre jön, akkor szalad az áram a tekercsekben, amik ezt a hangot okozzák. Harminc év tapasztalattal érthető, ha ezt nem tudja valaki.
2022. jan. 28. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
19%
Akkor meg a félreértések elkerülése végett mondjuk a leírná a hibajelenséget pontosan, lehet segítene a válaszban is, ha nem kell találgatni.
2022. jan. 28. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

"Leadom jótállásban, tuti, hogy vissza fog jönni olyan jó kelet-európai szokás szerint, azzal, hogy "- Mi nem találtuk a hibát.""


Nem vagyok gondolatolvasó, de gyanúm szerint arra gondolhat, hogy hogyan bizonyítsa a szerviznek, hogy létezik ez a hiba.

2022. jan. 28. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
0%
Hu micsoda takaritás volt itt :D
2022. jan. 29. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!