Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Kb. mikor kell 8 mag 16 szál...

Kb. mikor kell 8 mag 16 szál a játékokhoz? Mikortól kevés a 4 mag 8 szál? Mennyire lehet kihasználni a 8 magot?

Figyelt kérdés
2021. okt. 7. 18:31
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
84%
Meg kb mi a jobb, mindenki hegeszt valami kis engine-t, vagy van egy csapat aki csinálja és a többiek arra építenek.
2021. okt. 19. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
80%

#11-es vagyok hamar postoltam véletlen.

Szóval ilyen alapon minden programhoz külön OS-t kéne gyártani, meg a programnyelvet is maguknak kéne megírni.

2021. okt. 19. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
46%

#6: Amellett, hogy tényleg a legtöbb szoftverre ráférne egy alapos optimalizálás, azért amit te mondasz, az sem túl életszerű.

Finoman megkérdezem, hogy te mikor készítettél játékot utoljára (természetesen "nulláról" megírva), és milyen sikereket értél el vele?

Tudod, van két tényező, ami mellett nem lehet elmenni, ha piacképes játékot szeretnél fejleszteni. Az egyik a látvány, a másik pedig a fejlesztési idő. A látvány messze több, mint a grafikus által előállított textúrák beimportálása a játékba. Kemény programozómunka, mire minden vizuális effektet: tükröződést, elmosást, a víztükör hullámzását, a fák leveleinek a mozgását, stb, stb. leprogramoznál. Optimálisabb lenne a játék, de közel sem biztos, hogy ugyanazt a minőséget tudná hozni. Azért az Unrealt nem 1-2 óra alatt dobták össze.

A másik tényező a fejlesztési idő. Nem kell atomfizikusnak lenni hozzá, hogy megértsd, ez miért is fontos. Ha egy játékot 2 év helyett 4 vagy 6 évig fejlesztenének, mire megjelenik, már könnyen lehet, hogy változnak a felhasználók igényei, vagy egész egyszerűen: már más csinált egy hasonló játékot, és inkább azzal játszik a többség. Na, meg egyáltalán nem mindegy, hogy mennyibe kerül a fejlesztés. Ha az eredetileg tervezettnek 2-3-szorosa a fejlesztési idő, az 2-3-szoros kiadást jelent a cégnek ugyanakkora bevétel mellett. Vagy ha úgy nézzük: ugyanakkora kiadás mellett feleannyi, vagy még kevesebb bevételt. Ez pedig egész egyszerűen rohadt nagy piaci hátrány.

Nem mellékesen: ha meg saját motort fejlesztenek, ami nem csak egy játékhoz jó, akkor nem pont ugyanott vannak, mintha Unrealt használnának? ;)

2021. okt. 27. 05:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
38%

+ Ha te csinálsz egy engine-t és csak magad használod és tegyük fel időben ugyanott lennél, akkor is csináltál egy terméknek is jó valamit, amire csak 1x lesz igény valószínű. Így a fejlesztési költség a végtermékre vetítve eleve nagyobb lesz.


A piacon mindenhol máshol is ez van. Ha úgy vesszük a programozók se írnak programnyelveket..

2021. okt. 27. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
63%
Akkor kell, amikor a pénztárcád már repedezik mert nem fér el benne a sok 20ezres... :)
2021. nov. 7. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 MolotovPunk ***** válasza:
0%
Kicsit régi a kérdés, de azért válaszolnék én is. A legtöbb számítógépben még manapság is 4 mag, vagy esetleg 6 mag van! A 8 magos gép még mindig ritka.
2024. márc. 1. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!