Hogyan adjátok el a még garanciás termékeket?
Lehet, hogy én vagyok nagyon bizalmatlan, de ugye a garancián általában szerepelnek a személyes adataim jobb esetben név/cím, rosszabb esetben több adat is.
Ti, hogyan szoktátok ezt intézni?
Lazán odaadjátok a blokkot/garanciás papírt? vagy esetleg "ha baja van keress meg engem, majd én intézem."?
Ha eleve úgy adod el, hogy pl. 1,5 év garanciával - nem kérdés.
Tegyük fel, eladsz 100 km távolságra 1,5 év garanciával hűtőgépet (nem tudni, milyen termékről van szó), akkor ha 1 hónap múlva valami történik a géppel, akkor ott hagysz csapot-papot (munkahely/család/nyaralás/stb) és rohansz 100 km-re garanciális problémát intézni? Mert a vevőnek bizonyára nem lenne mindegy, hogy garanciában/ingyen/seperc, vagy jópénzért/kánikulában/X idő alatt/csomó kaját kidobva lesz javítva a készüléke.
Gondold át: Te, mint vevő, mit lépnél ebben az esetben?
nincsen semmiféle garancia. nézze meg, vegye meg
1. te nyilván nem akarod átbszni, mert nem vagy gyökér
2. ezért nem is adsz garanciát
"megnéztétek, szt' megvettétek. egyebet nem tudok mondani"
Köszi mentek a zöldek mindenkinek.
2#Végül is igen.
5#Ez oké, de van, hogy a garanciával többért lehet eladni.
ha valaki meg tudja a neved és a cimed akkor mi történik?
Nem fog senki a házad előtt várni és megverni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!