Elvittem a tápegységem szervizbe és 1 hónapja csinálják. Hiba volt?
Egy rohadt kapcsoló miatt vittem be és 1 hónapja semmi hír, és már az idegösszeomlás szélén vagyok.
Tényleg ennyi idő alatt nem tudták szétszedni, és helyretenni benne egy kapcsolót?
Garanciális? Csak mert akkor szoktak ennyit vacakolni.
Egyébként meg érdemes lenne a fogyasztóvédelemmel felvenni a kapcsolatot. Olyan nincs, hogy elviszik, aztán még csak vissza se szólnak, hogy mi van.
de mit mondtak? Mert ha azota nem irtal nekik semmit 1 honap utan nyugodtan rakerdezhetsz
attol fugg mirol is van szo
par ezres tapnal sok ertelme nem volt, ha viszont valami kozep/felsokategorias ott erdemes varni, de nagyobb markak nem ulnek ennyit rajta...
Igen az elején nem mondtad hogy garis, azt tényleg nem szabad szétszedni. Még ha ezt p*csafüst is elhárítani, ezzel elvesztenéd a garit, és később egy nagyobb hiba esetén -amit házilag nem lehetne megoldani-, már nem lenne érvényes.
Egyébként jellemzően tápokat nem szoktak javítani. Nekem bedöglött egy Thermaltake tápom csak 1 éves volt és a PCX posta fordulatával zsír újat küldött. Pedig cseregaranciát se vettem annó a termékre.
Lehet valami adminisztrációs hiba miatt csúszik a dolog. Telefonálgass körbe.
Szerintem visszakapod a decemberi télapó ünnepségre.. ;-)
Viccet félretéve én már másnap vettem volna egy másik új tápot, ez meg ha elkészül legalább lesz egy tartalékba.
#7 ha megengedheti igen, de velhetoen nem, ha ideges
mert ha nem is tartalekba de meglevo garival arulni is lehet es akkor visszajon valamennyire ara, igy kisebb lenne veszteseg, csak kiesett ido bem terul meg ha penzt is kerestel geppel
Xy4
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!