Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Milyen digitális táblát...

Milyen digitális táblát vegyek? Többi lent

Figyelt kérdés

szal egy kezdő vagyok és digitális rajztáblát kéne vennem... nos nem volt még ilyenhez szerencsém ezért kérnék egy kis segítséget.. hátha valaki :) szóval ugye mondtam h kezdő vagyok olyan 10-30 ezer forint közötti kellene

photo shop cs3 vagy ilyesmi programhoz

windows Xp ( de azért nem árt ha kompatibilis mindennel szal sose lehet tudni)

2gb ram

geforce 7600 (256mb)

2ghz duo core

(ezeket csak azért írom le, hogy biztos ami biztos)

na szal a közeljövőben ezzel fogok foglalkozni rajzos vok de nem nagyon volt még ehhez szerencsém szal légyszi ajánljatok nekem egy ehhez illő 10-30k közötti kis gépezetet... valaki leírhatja azt is hogy hogy is működik ez ...:) na jó ezt azért én is tudom de ... csakna köszöntem :)

2010. aug. 24. 17:12
 1/3 A kérdező kommentje:
basz us nem gondoltamh 1 választ sem kapok xD m1 azé kösszxD
2010. aug. 24. 17:50
 2/3 anonim válasza:

Megjött a válasz:-)

Szóval szerintem mindenféleképpen egy Wacom terméket vegyél, hisz a skandináv gyártó termékei magasan a piac többi hasonló terméke fölé emelkednek minőség és használhatóság tekintetében.

Ha nem tervezésre, hanem mondjuk rajzra szeretnéd használni, ajánlom a Wacom Bamboo-t vagy a Wacom Bamboo Fun digitális rajztáblákat. Az előbbivel rendelkezem én is. Viszont számomra rossz választás volt, mert nekem tervezésre kellett volna, viszont ahhoz más Wacom típusú (nagyobb, drágább) kell.

Ha gondolod én el is adhatom neked potom áron, alig használt, hibátlan, minden alkatrésszel, cd-kel.

Viszont ha nem érdekel az üzlet a fenti sorokat akkor is kénzpénznek veheted, nem azért írtam, hogy eladjam neked, a Wacom tényleg magasan a legjobb!

2010. aug. 24. 18:51
 3/3 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen :)
2010. aug. 24. 19:17

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu