Miért nem lehet elérni a microsoft-ot SWITCH-en keresztül?
Amióta SWITCH-en keresztül csatlakozunk a routerre, nem lehet belépni a microsoft fiókba.Se alkalmazáson keresztül, se a weboldalon keresztül.
Net van, minden működik.A videók is szépen betöltődnek.
Egyedül a microsoft fiókba nem lehet belépni, ha SWITCH-en keresztül próbálunk csatlakozni.
Találkozott már valaki hasonló problémával?
Van megoldás erre?
Milyen router, milyen switch?
Pontos gyártó és típus?
tp link ls1005g
Ez a típus.
Már felvettem a kapcsolatot a gyártóval, kértek képeket hogy tudjanak segíteni.
Annyit sikerült a mai nap elérnem hogy áramtalanítottam a switchet, kihúztam belőle az összes lan kábelt, és egy kis idő után, újra csatlakoztattam a hálózati kábelt, majd sorban egyesével és ellenőrizve visszadugtam a lan kábeleket.
És MŰKÖDÖTT!!
Egy pár óráig..... :/
És az a baj hogy nem csak a microsoftba nem tudok belépni, még a ezt az oldalt se tudom megnyitni a switchen keresztül csatlakozok.
3-as!
Nem hinném hogy itt bárki is ilyennel babrálna mert arról tudnék.
De ha ez történt, azt mégis hogy lehetne kiszűrni?
Előre is elnézést a helyesírási hibákért, de már nagyon tele a .... ezzel.
Most lett véve, és azóta mintha minden meg lenne zavarodva.
Nagyon idegesítő hogy pár órán keresztül megy, aztán megint kezdődik minden elölről.
Amúgy köszönöm a segítséget!
Remélem lesz rá valami megoldás, vagy megy ki az ablakon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!