Shader Model 3.0 hiba?
Amikor elindítanám az FS 15-öt akkor kiírja a gép, hogy: HIBA: A 3D rendszer nem készíthető elő, Shader Model 3.0 szükséges. Most frissítettem illesztőprogramot a videökártyán (GeForce 7900 GS) de semmi változás.
Mi lehet a baj?















oprendszer?
directx et is frissitsd
ha van a jatekhoz akkor azt telepitsd





gepigeny amugy azt irja GF 8600 vagy HD2600 vga kell legalabb amiknek Shader 4.0 -ja van
talan valamit rosszul fogalmaz kiiras, azt erti netan alatta hogy mivel 3.0 s a tied ez nem eleg...
csak tipp
de szerintem nem veletlen ezek vannak minimumnak megadva





GEFORCE 309.08 DRIVER
Version: 309.08 WHQL
Release Date: 2015.2.24
Operating System: Windows 7 64-bit, Windows 8 64-bit, Windows Vista 64-bit
CUDA Toolkit: 5.0
Language: English (US)
File Size: 217.21 MB
ezt a drivert tetted fel?
elotte volt fent driver?
Vagy regrbbi win t hasznalsz?





307.83 (2013)
XP hez ilyen van
ha volt fent driver torolj le mindent
es tisztan telepitsd legfrissebbet
ha igaz OpenGL el lehet gond (ha amugy minden okes lenne), de ez a nvidia drivedben van, szoval valahogy le kell tisztitanod ha most regebbi beragadt gepeden
es akkor a friss drivert feltelepiteni
Win 10 32bitem van, elötte AMD Radeonom volt, a DirectX-et frissítettem de nem változott
A kártya elméletileg csak DirectX 9-es, viszo t a gépen a dxdiag azt irja, hogy a gépen 12-es van
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!