Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Ha lejárt a bolti garancia és...

Ha lejárt a bolti garancia és a gyártói maradt, akkor, hogy lehet javíttatni és ingyenes-e?

Figyelt kérdés

HDD-t vettem 2 év garanciával (1 év bolti+ 1 év gyártói, most néztem utána a bolt oldalán ahol vettem, hogy a 2 év náluk ezt jelenti.)

Úgy tűnik javíttatni kell a HDD-t. Ilyenkor mi a teendő? Megéri egyáltalán javíttatni? Vagy annyiba fog kerülni a gyártói garanciás javítás, hogy akkor már jobb, ha újat veszek? Egyáltalán mit takar a gyártói garancia, miben más, mint a bolti? Itt már nem ingyenes, vagy miben más?



2021. jan. 17. 00:12
 1/1 anonim ***** válasza:

Fel kell venned a kapcsolatot a gyártóval. Maga a javítás ingyenes (ha jogos garanciális ügyintézés lesz), de 99%, hogy a termék odajuttatását neked kell megoldanod és fizetned.


Első körben mindenképp a boltot keresd, hátha rajtuk keresztül még így is egyszerűbb lesz. De persze párhuzamosan kezdeményezd az ügyet a gyártónál is!

2021. jan. 17. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!