Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Hogyan tudom visszahozni a...

Hogyan tudom visszahozni a hangot?

Figyelt kérdés
Beléptem online órára, először csak a mikrofon nem működött, pedig maga a gép érzékeli. Próbáltam online mikrofon tesztelő oldalakat, semmi. Elindítottam az Audacity-t, és azt írta, hogy nem érzékel mikrofont. Gondoltam valami baj van az előlapi jack-kel, ezért átdugtam a fejhalhatót, és a mikrofont az alaplapi csatlakozóba. Akkor a Cisco Webex Meetings azt írta, hogy nem érzékel hangszórót. Kipróbáltam másik fűlhalgatót, mikrofont (többet is, usb-set és jack-eset). Most ott tartok, hogy a webex érzékeli a mikrofont, de hiába hangosítom fel nem hallatszódom. Hangszórót egyáltalán nem érzékel (maga az op. rendszer se). Már újra is indítottam a gépet, hátha, de se a mikrofonok, se a hangszórók nem működnek. Máshol működnek a hangszórók, mikrofonok, teszteltem, de azt a gépet nem használhatom, mert ott is dolgoznak. Eddig minden működött, tegnap este mindent leteszteltem, mert tudtam, hogy szerencsétlen vagyok, és semmi nem működik, amikor szükségem van rá. Hát most szükségem van rá, és tényleg nem működik.

2020. nov. 11. 08:51
 1/2 A kérdező kommentje:
Most áramszünet miatt újraindult a gép, végre a hangszórók működnek, de a mikrofon, még mindig nem jó.
2020. nov. 11. 09:17
 2/2 anonim ***** válasza:
Esetleg a hangkártya drivert frissítsd, vagy ha a legújabb van fent akkor töröld le, és telepítsd fel újra.
2020. nov. 11. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!