Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Miért nem nyomtat az IP...

Miért nem nyomtat az IP 1200-es Canon nyomtató, ha csak fekete patron van benne?

Figyelt kérdés

Kifogyott a színes patronom, de a fekete teljesen új. A nyomtató karbantartási oldalán beállítottam, hogy csak fekete tintával szeretnék nyomtatni, de ennek ellenére mindig azt a hibaüzenetet kapom, hogy cseréljem ki a színes patront és NEM NYOMTAT! Nagyon bosszantó!

Örülnék a segítségnek.


2008. nov. 26. 11:26
 1/2 anonim ***** válasza:

A nyomtató üzemszerű működéséhez - a használt tintáktól függetlenül - szükséges az, hogy mindegyik tintatartály megfelelően fel legyen töltve. (Nem a patronról, hanem a nyomtató saját tintatartályáról beszélek, ahova először betölti a festéket, majd onnan nyomtat.)


Amennyiben valamelyik tartály üres, a nyomtató nem fog nyomtatni, mert nem tudott tintát utántölteni. Csak egy dolgot tehetsz: ki kell cserélni a kifogyott festéket is.

2008. nov. 26. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Ezek szerint csak fekete patron nem elég bele ... :o(

Még egy újabb kiadás ...

Ezt igazán mondhatták volna, amikor megvettem a nyomtatót ...

:o(

Köszönöm a segítséget.

2008. nov. 26. 11:39

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!