Az Intel marketingeseit kellene megkérdezni erről. Egyébként sejthető a válaszuk, ha megnézed a linkelt oldalon a "Market share" diagramot.
Általános elv, hogy ha apránként tesznek egy termékbe fejlesztéseket, akkor tovább lehet árulni a termékcsoportot. Hiába van esetleg egy sokkal újabb innovációjuk, nem fogják eladni, amíg az előző termék (kis változtatásokkal) piacképes és pénzt hoz. (Vagy amíg a konkurencia is így tesz.) Legalábbis az adott (ár-)kategóriában, adott célközönségnek. Ez inkább marketing, nem annyira technika kérdése.
Egy processzor teljesítménye nem csak a tesztekben kapott pontszámban vagy az elérhető fps-ben mutatkozik meg.
Aki pl 128 GB RAM-ot szeretne használni valamilyen általam amúgy nem ismert okból, az örül az új procinak, mert az kezel annyit. A régi meg nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!