Miért nem lehet megváltoztatni az Address Reservation-ba beírt adatokat Archer C5 routerben?
A router adatai: TP-Link AC1200 Archer C5
Firmware Version:3.16.0 0.9.1 v600c.0 Build 180124 Rel.28919n Hardware Version:Archer C5 v4 00000004
Üzembehelyezéskor simán ki tudtam tölteni az address reservation táblázatot. Néhány heti használat után mödosítani kellett volna benne valamit, de nem engedi meg sem a módosítást, sem az új IP-Mac összerendelést sem.
Egy pillanatra megjelenik amit ki kellene tölteni, aztán szürkévé válik, és a szürke területen nem fogad el semmilyen billentyű vagy egér műveletet. Nem lefagyás, mert ahol nem szürke, ott továbbra is kezelhető.
Ha valaki használ ilyet, kérem írja meg, hogy nála működik-e, illetve ha tudja a megoldást, írja le. Van-e rá esetleg software frissítés?
Irtam a TP-Link supportnak, de eddig semmi válasz. Szoktak válaszoni?
Megnéztem az openwrt-t, de egy tizedét sem értem, amit ott olvastam. Nem merek nekiállni hiányos angol tudással.
Kaptam választ a TP-Linktől. Küldtek egy frissítést is, de nem tudom, hogy az Address Reservaion hibáját javították-e benne, vagy a NAT-olás assúságát, vagy mindkettőt. Még nem tudtam feltölteni a frissítést, mert állandóan használatban van a router.
Ha van valakinek hasonló problémája, szívesen elküldöm a frissítést, ha megadja az címét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!