Mit lehetne tenni? (Kérdésed túl rövid, a magyarázatod hosszú. )
A szomszédnak a napokban úszott el a csúcspcje.
Kb. 500000-et ölt bele, a munkájához kell. I7-es proci, 16Gb Ram, 200 ezres asus videókari, 8 terányi vinyó, szünetmentes ráp, vízhűtés.
Minden egyes alkatrész a legjobb márkák közül való.
Még biztosítás is volt a gépen.
De hála a gyártók remek üzletpolitikájának, a procihoz tervezett vízhűtés egyik érintkezőpanelja eldugult, felforrt és szétdurrant. A merevlemezeken kívül minden alkatrész tönkrement. A biztosító nem fizet, mert az összeszerelést végző szervíz hibája volt. Ők azt állítják, hogy a vízhűtés gyártója a felelős. A gyártó nem vállal felelőséget, mert van biztosítás.
Hova tovább?
mennyi ideig üzemelt előtte a PC?
Én vagy azt tudnám elképzelni hogy valaki belenyúlt a gépbe és megbabrált valamit, vagy pedig tényleg valamilyen tervezési vagy gyártási hiba miatt a hűtő szállt el. Ebben az esetben a gyártónak kell felelősséget vállalnia függetlenül a biztosítótól.
Most írt a vízhűtést forgalmazó cég, hogy megtérítik az összes kárt, ami a VÍZHŰTÉSBEN KELETKEZETT!!!
Tehát a 400ezres kárból 20ezret.
A gép megvétele után, feltelepítették az oprendszert és az összes drivert, majd vitték a biztosítóhoz.
Ott ellenőrizték a rajta lévő szoftvereket és 12 órán át folyamatosan 100%-ra terhelték a gépet.
Megkötötték a biztosítást és lepecsételték a gép oldalát.
Tehát még szét se volt szedve.
Miután megkötötték a biztosítást, 3 napig működött a gép.
Ez kb. 24 órányi tényleges működési idő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!