Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Nem fizettem mobilnetcsomagot,...

Nem fizettem mobilnetcsomagot, de mégis van már 3 hónapja. Félek, hogy kifizettetik egyszer. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

2019. jan. 4. 10:47
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Kérdezd meg a szolgáltatót, mi az aktuális csomagodhoz járó szolgáltatás.
2019. jan. 4. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Ugye tisztában vagy azzal hogy attól nem szűnik meg az előfizetés hogy nem fizeted?
2019. jan. 4. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
De az a baj, hogy soha nem volt előfizetésem.
2019. jan. 4. 11:49
 4/4 anonim ***** válasza:

Először is, a te kártyás/havi előfizetésed ez, te kötötted a saját nevedre a szerződést? Kártyás az, aminek nincs havi díja, hanem csak 365 naponta kell tölteni az egyenleget ahhoz, hogy ne függesszék fel és van éves adategyeztetés, a havi előfizetés meg ugye az, aminek van havi díja és általában más szolgáltatás kedvezménnyel járhat hozzá (mobilnet stb), illetve nincs éves adategyeztetés sem.

Ha nem a te nevedre van köttetve az előfizetés, akkor javaslom kukázd az egészet és köss immár a saját nevedre új előfizetést (amilyet akarsz).

Amúgy, szedd le a Telekom appot, nyomd be a mobilnetet és az appba mobilneten lépj be. Ekkor automatikus azonosítással léphetsz be így tutira az adott SIM kártyához hozzárendelt szolgáltatásokat láthatod. Mondd le, ami nem kell és kész, appon belül erre is lehetőséged van.

2019. jan. 7. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!