Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Szolgáltató váltás után a...

Szolgáltató váltás után a mobilom nem érzékeli a 4G-t. Előfizetésem van rá, és a Sim kártya másik telefonban teljesen jól működik telefon beállítás szerint is érzékelnie kellene. Huawei p20 lite-om van. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

2018. dec. 22. 11:45
 1/4 Alex Fly ***** válasza:
A szolgáltatód ügyfélszolgálata mit mondott?
2018. dec. 25. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Én mentenék mindent a telóról, aztán visszaállítanám a gyári beállítást.

Ha más telóval működik, akkor szerintem csak a telóval lehef gond.

2018. dec. 25. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszi, már ezen is túl vagyok, így sem működik! :(
2018. dec. 25. 17:56
 4/4 anonim ***** válasza:

Hát, a szolgáltatótól is le lehet kérni a net/sms beállításokat, azzal tényleg működnie kell. De ha úgy sem, akkor a teló tényleg felejtős (miután egy másik kártyával is ki lett próbálva).

Amúgy meg: lépj tovább ha nagyon nem megy. Új, esetleg használt teló és kész.

2018. dec. 26. 02:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!