Express One Hungary Kft. Kiszállítócég másnak is heteket késik a csomaggal?
A Google térképen látom, hogy folyamatosan szidják a céget, az osztrák posta cége, tehát többet várnék tőlük.
A csomagra december eleje óta a HUB-ban van, ezt írja, semmit nem lehet tudni róla, telefont nem veszik fel.
Kérdés: Másnak megérkezett a csomagja ugyanilyen hosszú várakozás után, vagy készüljek rá, hogy ellopták?
Korábban más neve volt a cégnek, régi nevén Trans-o-flex.
"Elődjükkel a Trans-o-flex-szel elég sok probléma volt. Gyakori volt, hogy elkeveredtek a csomagok és nem kerültek a megígért időre kiszállításra.
Az Express One 20 fős ügyfélszolgálati munkatársának mindennapi feladata az ügyfelekkel való kapcsolattartás, a beérkező kérdések és igények kezelése, problémák orvoslása."
Ennyit találtam róluk.
Mik a saját tapasztalatok, aki személyesen kapott csomagot tőlük?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Egyszer rendeltem az iPon-tól, és mivel elég sok cuccot, csak 2 csomagba fértek bele a dolgok. Hát, elsőre sikerült nekik csak az egyiket kiszállítani. Csak pár nap múlva jött a csomag másik fele...
Akkor még Trans-o-flex volt a nevük. Az értesítő levelükben ez volt:
Amennyiben ténylegesen feladásra kerül a küldemény és az ténylegesen a kiszállító futárra került, akkor a kiszállítás reggelén ismételten értesítjük Önt sms és/vagy e-mail formájában, megadva az aznapi várható kézbesítés 2 órás időablakát és futárunk elérhetőségét
A 2 csomag közül csak az egyik esetben kaptam reggel egy sms-t, de a 2 órás időablak masszívan pontatlan volt. A másik csomagnál egyszer hívott a fután hogy itt áll, menjek érte...
Ez még a jobbik eset, én azon parázok, hogy ellopták a csomagot. Ráadásul Karácsonyi ajándék és elmondhatatlanul nagy kárt okoznak ezzel, hogy semmi nem lesz a fa alatt, és hogy ezt egy hónapja nem hozzák ki.
Osztrákok, szégyen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nálunk is 2 hétig ültek rajta, meg a futár is egy patkány volt, elvileg egyszer volt, de nem is csöngetett, se duda, se telefon, csak egy "itt voltam" cetlit dobott be.
Na akkor ügyfélszolgálat.. Nagy nehezen ~40perc várakozás után felvették (ilyenkor ugye számlálja a perceket), a hölgy viszonylag normális volt, de többet ő sem tudott mondani, mint amit én láttam a csomagszám alapján lekövethető információkból.
Már úgy voltunk vele, hogy bemegyünk személyesen a HUB raktárukhoz, de azt mondta, hogy nagyon nem javasolja, mert az is nagyon sok idő.. Azt mondta, hogy küld egy határozott email-t nekik, hogy már több mint 2 hete áll a csomag, és hogy igyekezzenek. Ez volt pénteken, másnap szombaton (nem munkanap - dec 8.) már hozta is.
Sajnos ugyanezt olvasom most mindenhol, és ráadásul elvileg nem lehet személyesen átvenni a hub-ban sem.
Legalább te tudtál az érdekedben lépni ésmeg is kaptad.
tök ciki a karácsonyfa előtt állni üres kézzel.
Még egy ilyen mocskos, hazug, össze-vissza beszélő, hazudozó céget sehol nem láttam.
Tönkretett Karácsony.
Mocskos osztrák férgek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!