Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mit kell tennem a telefonom...

Mit kell tennem a telefonom hivatalos függetlenítéséhez?

Figyelt kérdés
Iphone SE Telenoros hűségidő van rajta( az árából rendezném a fennmaradót)

2018. jún. 14. 06:30
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Hìvd fel a szolgáltatót.
2018. jún. 14. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Minden lakossági és üzleti ügyfél számára díjmentesen biztosítjuk a hálózati korlátozás feloldását, amennyiben a készüléket igazolható módon a Telenornál vásárolták, és (már) nem kapcsolódik hozzá élő hűségszerződés.


- Mi a menete?

A készülékek hálózati korlátozásának feloldását lakossági és üzleti ügyfelek (nem tömeges igény esetén) kizárólag személyesen, a Telenor üzleteiben tudják elvégezni. Kollégáink ellenőrzik, hogy a készüléket a Telenornál vásároltad-e, és ha megfelel az azonosítás követelményeinek, a helyszínen elvégzik a korlátozás feloldását.


- Mi kell hozzá?

Az azonosításhoz szükséges dokumentumok.

Szerviz által végzett készülékcsere esetén a cseréről kapott igazolás vagy jótállási jegy bemutatása, amennyiben a készülék IMEI számában módosítás történt.

Meghatalmazás vagy ügyfélszintű jelszó, amennyiben nem a tulajdonos végzi a függetlenítést.

Mennyi idő szükséges hozzá?

A korlátozás feloldása az esetek döntő többségében néhány percet vesz igénybe. Egyes gyártók készülékei esetében előfordulhat, hogy a korlátozás feloldásához szükséges kód igénylése hosszabb időt igényel, vagy a készüléket gyártói szervizbe szükséges küldeni, amely 2-3 hetet is igénybe vehet.


- Élő hűségszerződéssel vagy részvételi megállapodás esetén is elvégezhető hálózati korlátozás feloldása

Igen, ­amennyiben az igénylő a helyszínen kifizeti a határozott idejű szerződés miatt vállalt kötbéreket,vagy a részletvételi megállapodás kapcsán fennálló tartozását- az ÁSZF Díjszabásban foglalt feltételek szerint.


- A készüléket nem én vásároltam/használtan vettem, milyen feltétekkel oldható fel a hálózati korlátozás?

A készülék korlátozás feloldása az előfizető kérésére végezhető el díjmentesen, ha az igénylő igazolja a készülék eredetét (a Telenortól a vásárláskor kapott szerződéssel vagy jótállási jeggyel).


- Végezhető-e üzleti ügyfeleknek tömeges függetlenítés?

Igen, erre ügyfélmenedzseren és az Üzleti Ügyfélszolgálaton keresztül van lehetőség.

2018. jún. 14. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!