A play árúházban letöltövmit és kiirja, hogy nem sikerült letölteni Hibakód:-3 Ez mit jelent?
Először próbáld meg újraindítani a készüléket
HA nem megy, akkor:
Összeomlik a Google Play Áruház
Amennyiben a Google Play Áruház összeomlik az elindítása után, akkor valószínűleg a háttérben a hibás cache áll. A legtöbbször ennek a törlése megoldja a hibát. A folyamat az Android eltérő változatain általában ugyanaz. Elsőként a Beállításokba kell ellátogatni, majd az Alkalmazáskezelőbe, és ott kiválasztani a Google Play Áruházat. Az adatok törlése és a gyorsítótár törlése gombokra kell rányomni, majd újraindítani a készüléket. Ha nem oldódik meg a jelenség, akkor ugyanezt a Google Play Servicesnél és a Google Services Frameworknél is meg kell csinálni.
Nem tölti le az appokat a Play Áruház
Van, hogy a Google Play Áruház nem hajlandó letölteni és telepíteni az alkalmazásokat. Kis szerencsével a fentebb említett módszer is megoldja ezt a hibát, vagyis a gyorsítótár törlése. Ha ez nem szüntette meg a problémát, akkor következhet az előzmények törlése. Ehhez meg kell nyitni a Play Áruházat, majd a Beállításokba menni, és a Helyi keresési előzmények törlése sorra nyomni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!