Vettem egy Genesis headsetet, miért nem jó a mikrofon? Mit kellene csinálnom? (4 tűs jack hibaféleség)
Ezt a headsetet a tescoban vettem ma délután. Mikor tettem volna be a gépbe semmit nem írt ki. A honlapon semmi Driver amivel telepíthetni lehetne. Itt a főoldalon a link róla [link]
Na most én olvastom az oldalon a Support részleget és ezt írták:
A 4 tűs Jack nemcsak a fejhallgatóra küld jeleket, hanem egy bemeneten is támogatja a mikrofont. Ennek következtében nincs szükség másik kábel csatlakoztatására, különösen a mikrofon számára, mint a két mini jack jack fejhallgató kimenet esetén.
Ebben nem tudom ki hisz, ki nem.. Valaki tudna segíteni mit tegyek ez ügyben?
Külön driver csak USB csatlakozós fejhallgatókhoz kell, mivel azokban beépített "hangkártya" van.
A jack csatlakozós dolgokat csak be kell dugni - és egyből működnek.
Ha asztali géped van, akkor a fejhallgató részének működnie kellene, a 4-tűs csatlakozó miatt a mikrofon lehet problémás, - oda egy elosztó kellhet, ha a számítógépben nem 4, hanem 3-tűsek az aljzatok.
Például:
Ha hallod rajta a lejátszott hangokat, akkor működik.
(a mikrofon a sok-tűs csatlakozó miatt elosztót igényelhet)
Ha nincsenek hangok, akkor másik géppel vagy telefonnal is kipróbálnám, - ha ott sem hallasz semmit, akkor vidd vissza.
Kimaradt:
A gépen eddig működött a rákötött fejhallgató vagy hangszóró?
Ha ez újonnan szerzett gép, vagy újonnan telepített Windows, akkor talán csak a hangkártya programja (driver) nincs telepítve.
Jó aljzatban próbálod használni? (zöldes=hang, pirosas=mikrofon)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!