RAM fájlok mentése?
Itt van leiras kekhalal direkt elohivasara:
Ekkor lementi a ram tartalmat dmp fileba.
Nem tudom mi a celod, ha nem atvizsgalni hanem backupnak hasznalni akkor mas sem fog segiteni, legalabbis nem olyan modon ahogy most probalod. Onnantol kezdve program vagy programnyelv fuggoek a lehetosegeid.
A címkéid alapján egy MTA szerver LUA fájlait szeretnéd "elcsórni". Ha a memóriában szeretnél kutatni, egy egyszerű megoldás feladatkezelőn jobbklikk a folyamatra majd memóriaképfájl létrehozásra katt. A fájlt amit csinál hexeditorban meg lehet nyitni. LuaQ szövegre tudsz majd benne keresni.
Ha nincs beállítva, hogy ne mentse HDD-re a szkripteket, akkor ide szokta rakni az MTA a LUAC fájlokat: "C:\Program Files (x86)\MTA San Andreas 1.5\mods\deathmatch\resources" biztos nincs itt?
Azt is lehet, hogy írsz C++-ban egy olyan DLL-t, ami a netc.dll betöltődésekor hookolja a DeobfuscateScript-et, a hookolt függvény meghívja az eredetit és a scriptet elmenti egy fájlba mielőtt visszatérne az eredeti fv. eredményével.
A forráskód nem lesz benne a RAM-ban, csak a LUA bájtkód, amit egyes decompilerek vissza tudnak alakítani olvasható kódra (de ez gyakran nem elég pontos ahhoz, hogy később futtatni tudjad). Ezt a szöveget kell a gta_sa.exe folyamat dumpjában keresni: LuaQ
Utána valamekkora részt kimásolsz, csak nem lehet tudni hogy hol a vége (max a fejléc alapján de azt most nem tudom megmondani hogy hogyan), szóval másolsz kb odáig ahol nullbyteok vannak, utána meg már olyan dolgok lesznek amiknek nincs köze a LUA scripthez, csak innen fogod tudni hogy hol a vége... Bemásolod egy fájlba és pl LuaDec decompiler segítségével megnézed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!