Huawei Honor 8 meghibásodása?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, a mai nap váratlanul meghibásodott a 3 hónapos Honor8-am.
Reggel nem tudtam bekapcsolni a készüléket, meglepett mert soha nem volt ilyen, illetve másféle probléma sem vele. Egyáltalán nem reagált semmire és a szokásosnál melegebbnek éreztem. Fogalmam sincs mi idézhette elő ezt a hibát, a készülék rendeltetés szerűen volt használva.
Egy kis idő elteltével, ám szörnyen lassan a bekapcsológombbal kizárólag a Huawei eRecovery (EMUI) kezelőfelületét sikerült csak megjeleníteni, ahol 3 opció várt engem, a "legújabb verzió letöltése, majd rendszervisszaállítás" WiFi hálózat segítségével volt az első, illetve az újraindítás és a kikapcsolás. (Huawei eRecovery, EMUI - Download latest version and recovery, Reboot, Shutdown), egyikkel se mentem semmire.
Az első parancs nem volt végrehajtható, még a WiFi hálózatra sikeresen csatlakozott a készülék, ám a "Getting package info from server" státuszra folyton a "Getting package info failed" hibaüzenet érkezett.
Többszöri próbálkozás esetén is, más WiFi hálózatokon is. A bekapcsológomb és a hangerőnövelő gomb lenyomva tartásával is csak az eRecovery várt ezzel a 3 opcióval. (factory reset-et nem tudtam megjeleníteni sehogy)
Kérdésem az lenne, hogyan orvosolható ez a probléma? Találkoztatok-e már hasonló hibával, ilyen készüléken,
Ha nem muszáj nem szeretném szervízbe küldeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!