Hol találok olyat aki szakvéleményt tud kiállítani egy alaplapról?
A bluChip áruházzal van egy kis bajom, feszt visszaküldik az alaplapot hogy jó, de közbe meg nem jó! ebből már elegem van, kivel tudom bevizsgáltatni? Kivan olyan aki független szakszerviz?
Ill mennyi egy ilyen bevizsgálás?
Egy részlet egy panaszlevélből!
A szerviz úgy tűnt végzi a dolgát, de sajna sosem működött a tesztelt hardver! Sokszor felkerestek telefonon ezt azt megbeszélni e téren tényleg Respekt! De a lelkükre kötöttem hogy a PCX-től vásárolt RAM-mal együtt teszteljék le a lapot, nos ezt elfelejtették.. meg is lett a baj mert se kép se hang..
2017-07-05.-én kaptam kézhez a rendelésem.
Rendeltem egy ASRock J4205-ITX alaplapot aminek az volt a baja hogy a „B” RAM slotba nem ment bele a RAM, ill a végén már se kép se hang nem volt, de előtte még fel tudtam telepíteni!!
Ezt másnap a DPD-vel beküldtem a BP-is Reitter Ferenc utcai szervizbe, ahonnan kb, rá 1 hétre meg is kaptam a csere lapot amibe már bele ment a RAM is, de se kép se hang nem volt.
Felhívtam a szervizt, elmeséltem mi a probléma ami továbbra is fenn áll.
Kiderült, a RAM-ot hiába küldtem be tesztelésre (ezt külön a lelkükre kötve!) az nem történt meg!
Igaz, egy tesztet elvégeztek! Mégpedig azt hogy a RAM bele megyen-e a slotokba! Ez OK + lett! Ezt a szervizes közölte velem telefonba! Respekt!
Csak hogy 2 hibával küldtem be komplett fizikai tesztet kérve, mivel se kép se hang nem volt már.
A beszélgetés végén arra jutottunk küldjem vissza ismét tesztelésre! Közbe megkérdeztem hogy ha a RAM a hibás akkor azt a PCX-el el tudják intézni a cserét? Válasz; semmi probléma.. azt mi már velük el tudjuk intézni.
Meg is rendeltem a DPD-t [1040Ft/alkalom] ami 2017-07-20 elvitte a hardvereket.
Készítettem egy részletes videót a hibáról amit E-mailen az info@bluechip.hu-ra elküldtem, kérve ott vkit hogy továbbítsa a szerviznek BP-re, „a szerviznek mindegy volt hova küldöm a videót”, később ezt nekik el is küldtem közvetlenül ide: garancia@computeremporium.hu így volt a biztos, már először így kellett volna!
A szervizes beszélgetés után kaptam egy levelet Pató Miklós úrtól hogy idézem: „Kollegám letesztelte az alaplapot, az hibátlanul működik.”
Üdvözlettel: The Blue Chip Kft.
(Az üzlet és szerviz nem egy helyen van ugye)
Nos ez szöges ellentétben állt a szervizzel történt telefonos (az E-mailt megelőző) beszélgetésben elhangzottaktól!
Mikor már a szervizzel előzőleg a futárt is lebeszéltem meg mindent lezsíroztunk megbeszéltünk a teszthez! Miért kellett ez?? Hogy még jobban felidegesítsenek? Telnek a hetek, fogy a pénzem, és sehol semmi.
2017-08-2 Visszakaptam az alaplapot és a 8GB-os ram-ot amiket beüzemelve ugyan az a hiba állt fenn, se kép se hang, már 1 hónapja nem tudom használni a terméket! A szerviz szerint egy bioszt frissítettek rajta amihez szükség volt egy 2GB-os ramra amivel már egy biosz frissítéssel alkalmassá tudták tenni a 8GB-os ram fogadására, így az 100%-osan működik náluk, hát nálam nem!
Ekkor már a ramot (kizárásos alapon) kínomba bejelentettem a PCX-nek tesztelésre, hogy hagy tudjam már meg én is jó-e vagy sem!? Mert a szerviznek egy hónap után már hittem is meg nem is.
A bluechip szervize szerint hibás lehetett még a mini-itx-es ház is, nos véve a fáradságot leteszteltem! TÖKÉLETES! Mivel simán meghajtotta a 2 hónapos ddr4-es lapomat, erről ennyit.
A RAM teszt jelenleg folyamatban van!!
Nem vagy kezdő ? Akkor miért itt kérdezősködsz ? A profik azok válaszolni szoktak, és nem bagatel kérdésekben kérdezősködni. :)
Mindenesetre a stílusod elárul egy s mást.
Bocs. :)
Úhh. Oda rúgsz ahol a legjobban fáj. :)
Gondolod hogy érdekel a negatív ? Gyerek vagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!