Tudunk tenni valamit vagy vigyük szervízbe?
A G-Mail-ből megnyitottunk egy csatolt fájlt. Nem töltötte be, ha pedig a letöltés gombra kattintottunk az Adobe Readert dobta fel. Ez azt írta, hogy nem lehet megnyitni, mert nem támogatott vagy sérült. De másik laptopon vagy telefonon sikerül. Próbáltuk azt is, hogy letöröljük, de nem változtatott a helyzeten.
A többi e-mail-nél néha megnyitja, néha nem.
Mit tegyünk?
Lehet, hogy nem is az Acrobat Readerrel kellene megnyitni, csak nincs megfelelő program a gépen, ami megnyitná. Ha megmondanád, mi a kiterjesztése a fájlnak, az tényleg sokat segítene.
Szervizbe (rövid i-vel) nem kell ezért elvinni.
"Nincs nagy kiterjesztése. Két A/4-es lap."
Mondom én, hogy a billentyűzet és a szék között van a hiba!
Inkább tegyél fel egy képet arról, mit is látsz, mert láthatóan fogalmad sincs arról, mi az a file kiterjesztés.
Két A/4-es lap a kiterjesztése :) Oké, nem értesz hozzá, nem baj. De ez akkora poén volt, amin szakmai berkekben még évekig lehet röhögni :)
Köszönöm szépen, a nap poénja megvolt, mára be is zárhatom az internetet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!