Mit lehet tenni a szolgáltatás javításáért?
SÍK IDEG VAGYOK!
Néhány éve vagyok Chello előfizető. Akkoriban 5M netem volt. (volt egy záradék a sebesség korlátozásról, ami bizonyos letöltés után életbe is lépett.
Amióta CSOMAGNEVET váltottak, nagyobb csomagba kerültem. Így 10 M netem volt. Le akartam mondani és venni máshol egy STABIL netet, mert az UPC-s nagy trágya lett.
Tavaly le akartam mondani az ár/minőség miatt. Olcsóbb és nagyobb csomagot kaptam féláron, mint amit anno fizettem.
(10M - 7,500 most a 30M - 4000 - NEM MINDEGY)
DE...
Folyamatosan megszakad a netem. A kiszolgáló szerint (UPC) látnak engem és vonalam is van...
Torrentezés, letöltésnél már belekalkulálom, hogy megszakad a net, DE...
Újabban On-line játékoknál is megszakad a net.. Lépésként, Letiltom a hálózatot, majd áramtalanítom a modemet és 2-3 perc múlva újra van vonal!!!
van, hogy napi 3-4 szer mászok az asztal alá... Ez nem minőség, hanem egy nagy trágya!
Mit tehetek a javításért? (1év hűségidőből van még 2-3 hónap valamint a modem 4 éves)
Ötletek?
(bocs a hosszú levezetésért és köszönöm a válaszokat)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!