BlueMobile és társai?
Mi értelme van azoknak a mobilszolgáltatóknak amiket lényegében a nagyok (Voda, Telenor, Telekom) üzemeltetnek?
Van itt pl. a BlueMobile, TescoMobile és ki tudja még mi, de ezek gyakorlatilag mind valamelyik nagy szolgáltatóhoz tartoznak, oké oké én szeretem a bluemobile-t mert náluk legolcsóbb a net de akkor sem értem mi értelme van lényegében mikor a bluemobile felirat mögött a telekom (anno tmobile, westel) áll.
#1, ez szerintem azért hülyeség mert én egyszer sem mentem még be a lidl-be a bluemobile (telekom alatt) számlám feltölteni, simán lehet online is :D
Persze az igaz hogy aki nem töltöget online annak marad a bemegyekaboltba dolog de azért ez nem egy kényszerítő erő arra hogy bemenjek a lidl-be, manapság az online ügyintézés alap :)
# 3/
Bocsáss meg, minden bizonnyal az én hibám hogy akkor a lakosság maradék 28% -a él a környezetemben... :D Én nem ezt tapasztalom! :D
Persze szó mi szó, unokaöcsém mikor jogsit csinálta neki is nyavalyás csekket adtak kézbe hogy irány befizetni (ki is volt akadva hogy ezért rohangáljon pluszba) és azt postán fizette, akár őt is láthattad volna de attól még nem tartozik bele a 70%-ba korántsem hogy egyszer rákényszerült hogy a postán fizesse be, nyilván ha az oktató-cég lenne elég értelmes nem kellene ezt sem, ahogy az is benne van a pakliban hogy sok ember nem bankkártyára kapja a fizetését és nem megy be külön azért hogy a számlájára tegye... :O
Szó mi szó, a 70%-od (ami biztos vagyok benne hogy sokkal de sokkal kevesebb) valószinűleg a készpénzes fizetésből élők és az idősek összessége.
Nálunk még a szüleim is elektronikusan intézik már pedig Édesapám 59 éves Édesanyám 56 éves lesz idén... Jó jó, persze mindig van ellenpélda, Anyósomék van hogy postán fizetik, de kb csak ők az ismeretségi körben.
Telefonfeltöltésre visszatérve, tisztán emlékszem amikor tizenéve a tmobile megszüntette pl. a feltöltőkártyás rendszert, az sem azért volt mert annyira volt rá igény, hanem mert behozta helyette az online feltöltést, ezt is, a környezetemben egyetlen egy ember intézi már csak vagy postán vagy boltban, a maradék kb. száz meg nem, az meg csak 1%
+1
Az online ügyintézésbe beletartózik a bankkártyás online vásárlás vagy fizetés is a boltban, főeg a PayPal óta én azt látom hogy a boltban is csak az fizet készpénzzel aki KP-ban kap pénzt...Szimpla kényelem, és az ember olyan lény ami szereti a kényelmet.
#1 "aztán muszáj a Tesco-ba meg MOL-hoz járni feltölteni"
Francokat muszáj, életemben nem töltöttem még tesco-ban sem lidl-ben (lányomnak mindkettő volt), ott megvettem onnantól neten minden
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!