Euronicsban rendeltem de nincs?
Normális az hogy az ember az euronicsban rendel vanamit aztán már több mint 10 napja csak hitegetik és még mindig nem lehet átvenni a terméket?
Már vagy 2x beszéltem velük de mindig kitalálnak valamit hogy miért nincs még, mindjárt 2 hete hogy megrendeltem, akkor a weboldalon az volt hogy van raktáron bőven és hogy átvehető, erre semmi, közel 2 hete...
Elvileg egy komoly műszaki-cikk webáruház, hogy engedhet meg magának ilyesmit hogy azt mondja van aztán meg hetekig semmi???
ez ilyen, nekem is csak rossz tapasztalatom van velük
sugár üzletközpontban beszéltem az ügyfélszolgálatosukkal pár napja, akkor azt mondta 15.000 -es árkategóriában nincs készletük semmiből már napok óta
de ha lenne is, az a kategória nem jó semmire, persze értékelem hogy eldöntené számomra mi jó és mi nem, csak nem kértem ugyebár!
nos ha nekik mocskos a pár-tízezer amit náluk költöttem volna el, mert nem egyet akartam venni,
elkölthetem máshol is, nem jelent problémát elhihetik, de a bizalmam végleg elszállt, és jó-pár alkalommal vásároltam náluk, ez akkor véget is ér...
De legalább olyan módon hazudnának az unott hangú lekezelő ügyfélszolgálatosaik hogy ne legyen nyilvánvaló, pl. hogy még utána napokig elérhető a weboldalon több hasonló készülék is az adott árkategóriában és helyszínen...szó mi szó, vagy a webshop szr és abszolút nem naprakész, és/vagy az ügyfélszolgálatosok tesznek magasról az egészre! Nem mondom hová, de azóta a konkurenciához megyek ha ilyesmi kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!