Epson L365 nyomtató probléma. Nem tudok scannelni, mert nem találja a gép a nyomtatót. (és én sem) Mi lehet a gond?
Részletesen: Nyomtatás USB-n keresztül tökéletesen működik. Amikor scannelnék, és megnyitom az Epson Scan programot, ez látom: "Nincs kommunikáció a lapolvasóval.
Ellenőrizze, hogy a lapolvasó be van-e kapcsolva, megfelelően van-e beállítva, és nincs-e csatlakozási hiba.
További tudnivalókat a Használati útmutató Problémamegoldás című szakaszában találhat."
A routernél a LAN listán semmi, a DHCP listán semmi. Úgy látom nincs kiosztva IP cím. Mit tegyek a továbbiakban?
Szia.
Ha jól láttam a specifikációt akkoe ebben egy egyszerű TWAIN scanner van. Ennek alapból csak akkor kellene működnie ha USB-n kötötted össze a géppel (Hacsak az Epson nem trükközött valamit).
meg kellene nézni hogy a
Vezérlőpult\Minden vezérlőpultelem\Eszközök és nyomtatók
ha ráállsz egérrel a nyomtatóra akkor -> jobb gomb -> tulajdonságok -> hardver: ott szerepel e bári ami scan, vagy képolvasó. (elvileg akkor lesz csak ha USB kapcsolat van IP alapon nem támogatott, így ott nem lesz szkennelési funkció).
Ha van, akkor csak az Epson Scan szoftvert telepítsed fel újra, hátha akkor hajlandó lesz összepárosítani a szoftvert a bemenettel.
Most akkor USB-n van csatlakoztatva a nyomtató?
Mert a kérdés második felében routerről beszélsz.
De akár így, akár úgy, gyanús, hogy valami rosszul van vagy feltelepítve (például a nyomtatóhoz adott program), vagy rosszul van beállítva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!