Nem kapcsol be új tabletem, az android logó áll egy helyben, de semmi életjel. Mindez rootolás eltelte után több órája. Mi a teendő ilyenkor?
Külföldi oldalról vettem egy kb noname tabletet (SainSonic QT-9). Minden működött rajta, kivéve, hogy a Play Áruházba ugyan be tudtam lépni, de letölteni semmit nem tudtam. Mivel a visszaküldés lehetetlen lett volna Kínába, így szervizbe vittem, de ott nem tudtak vele semmit kezdeni, azt mondták szoftverhiba. Hazahoztam, és nekiálltunk a rootolásnak (azt a szervizbe nem akarták megcsinálni). A "Biztonsági mentés és visszaállítás" menüben kiválasztottuk a Rootolás lehetőséget. Bejött a Recovery Mode, és ott nem egészen emlékszem, de azt hiszem az elsőt választottuk ki. Bejött az andorid zöld figurája, és alatta, hogy "Nincs parancs", de valamit csak csinált, mert végül is utána kimutatta a a figurát a csavarral a kezében. Töltött, majd újraindult, de innen se kép, se hang. Semmit nem csinál. Két óra eltel ez óta, gyanús volt a dolog, reseteltem, de ha bekapcsolom, ugyan innen indul. Mi a teendő ilyenkor? Ez normális? Eddig tartana a root, vagy most teljesen gatyára ment? Valami javaslat?
Kiokítók és okoskodók kíméljenek, aki valóban tud értelmeset válaszolni, annak meg a zöld pacsi.
Rányomnám PC re s ADB recovery-vel megpróbálnám helyreállítani, először is kellene a firmware-je, ROM-ja a tabletnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!