Kékhalál utáni folytonos lefagyás?
Tegnap a gépem bekapott egy kékhalált FAULTY_HARDWARE_CORRUPTED_PAGE hibakóddal. Ezek után ma egész nap folyton lefagyott egy vágóprogram a Camtasia Studio a gépemen amivel vágni próbáltam. Már 10 hónapja használom a programot, sokszor fagyott már le, de ilyen szinten még soha. Mivel a hibakód a hibás hardwarere utal ezért azt gondoltam hogy az a meghajtó a hibás amin a videó van (F) ezért áthelyeztem a D-re a videót, cseréltem a forrását a Clip Binben, ezek után ugyan úgy lefagyott. Azt nem tudom ezek után, hogy most akkor mi is a hibás... Az alaplap? A processzor? vagy mi?
SZERINTEM a mai lefagyássorozat a tegnapi kékhalállal köthető össze... Mit csináljak hogy megoldódjon a probléma? Vigyem el szervizbe hátha ott tudnak segíteni? A válaszokat előre is köszönöm...
HARDWARE INFORMÁCIÓK:
Processzor: i5-3340 3.10GHz
RAM: 8GB
64bit CPU, Windows
Gigabite GTX 650
500 Gb HDD (C, D), 1 TB külső HDD (F)
Eredetileg Windows 7-tel kaptuk 2014 nyarán (feltételezhetően tört), Windows 10-re frissítettem 2015 december 31-én.
FRISSÍTÉS:
az 1. válaszolónak köszönöm, teszteltem a HDD-t és a RAMot is, egyikkel sincs gond, nem tudom hogy mivel van akkor a gond? az alaplappal lehet?
Regisztrálj és kérdezz rá itt. Tudnak segíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!