Seymour99 kérdése:
Unreal Engine 4-ben mivel lehet meghatározni a füstnek és a tűznek hogy ne érjen túl a felületen?
Figyelt kérdés
A képen szerintem egyértelműen látszik a gond.
A füst, meg maga a lángok túlnyúlnak a kályhán.
Előre is köszi a segítséget! :)
2016. ápr. 30. 14:58
1/1 anonim válasza:
Particle effect-ekben sajnos nem vagyok nagyon otthon, de én a lifetime-ot csökkenteném, és akkor nem tudna kimászni a kályhából, mert addigra megszűnne. [link] itt van róla több infó, valószínűleg több beállítást módisítanod kell, hogy jó legyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!