Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Unreal Engine 4-ben mivel...

Seymour99 kérdése:

Unreal Engine 4-ben mivel lehet meghatározni a füstnek és a tűznek hogy ne érjen túl a felületen?

Figyelt kérdés

A képen szerintem egyértelműen látszik a gond.

[link]


A füst, meg maga a lángok túlnyúlnak a kályhán.

Előre is köszi a segítséget! :)



2016. ápr. 30. 14:58
 1/1 anonim ***** válasza:
Particle effect-ekben sajnos nem vagyok nagyon otthon, de én a lifetime-ot csökkenteném, és akkor nem tudna kimászni a kályhából, mert addigra megszűnne. [link] itt van róla több infó, valószínűleg több beállítást módisítanod kell, hogy jó legyen.
2016. máj. 30. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!