Játék grafikával kapcsolatatos kérdések?
Sziasztok,a kérdésem az lenne hogy mi a külömbség a(z) "Shader" ás a(z) "Shadow" közt?Sok játékban láttam már a grafikai beállításoknál ezeket.Azt tudom hogy a "Shadow" az árnyékot jelent,és a játékokban lehet növelni/csökkenteni a minőségét csak úgy mint a "Shader"-nek.De mi a "Shader"?Mit változtat a játék grafikáján? És mi az a(z) "SSAO"? Tudnátok irni nekem mint amatőrnek egy szájbarágást? Vagy adni pár linket ahol megmagyarázzák mi ez?
A válaszokat előre is köszönöm.





Ez az SSAO és a többi: [link]
A shadert én sem tudom pontosan de azt hiszem az is az árnyékhoz tartozik.
Meg vannak még mozgáselmosódás, szűrők , élsimítások , textúra meg még sok sok minden amiből összeáll a grafika lényegében.





Shader - Árnyaló
nyalja az árat...
még a Shadow az az Árnyékokra vonatkozik addig az arnyalas a feluletekre vonatkozik hogy elethubbek legyenek vagyis a latvanyuk ne sima sikfelulet legyen hanem gocsortos gorongyos, vagyis sokkal valosagkozelibb
biztos irnak pl. prohardver en is az arnyalokrol is
a(z) ?? nem ertem miert igy irod





akkor már nem külömbség hanem különbség
egyébként meg a és nem az
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!