Milyen tapasztalataitok vannak a Fixdirect laptop
márkaszervizzel kapcsolatban?
Nekem egyszer kellett a "filléres" (értsd: 90 ezer Ft-os) laptopomban a merevlemezt cserélni, amikor még 1-2 hónapos sem volt a gép. Az én esetemben konkrétan dolgoztak, a gép el sem indult, már a boot képernyő előtt lefagyott, a bios-ba sem tudtam belépni. Az új HDD nem tud kevesebbet a régitől, de néha mintha "kattogna", viszont az meg eltér a rendes működési hangjától. A HD Sentinel szerint tökéletes állapotban van, s mivel amúgy is ingyen cserélték, nem panaszkodhatom a munkájukra. De amit a te esetedben csináltak, az eléggé gáz...
2016. febr. 9. 01:14
Hasznos számodra ez a válasz?
bocs, *korrekten dolgoztak
2016. febr. 9. 01:14
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
Nekem is HHD problémám van, ez a szabálytalan, kattogó hang, pont emiatt vinném vissza. Nagyon remélem, hogy 2.jára tudják cserélni, mert egy új gépnek nem lehetne ilyen gondja...
4/10 A kérdező kommentje:
*HDD, viszont 20ezer forintnál sokkal többet nem érhet
Egy 500 gigás laptop HDD szerintem sem lehet több 20 ezer Ft-nál. Egyébként a kattogáson kívül minden oké vele? HD Sentinellel tesztelted? Ill. akkor gondolom, a te géped is Asus.
2016. febr. 9. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 A kérdező kommentje:
Teljesítményre minden oké, sentinel nem mutat semmi rendellenességet, de a kattogó/karcoló hang miatt képtelen vagyok megbízni benne és rá menteni bármit is. És igen, ez egy K501 szériás Asus 1TB-os vinyója.
Én azt mondom, tégy még egy próbát a FixDirect -tel, világosan leírva nekik a problémádat. Viszont ha a HDD elvileg hibátlan, lehet, hogy nem fogják kicserélni. Ha így lenne, használd nyugodtan, de ellenőrizd mondjuk hetente legalább egyszer valami programmal, és ha csökken a teljesítménye, kondíciója, akkor fordulj újból a FixDirect-hez, mert akkor már tényleg kötelesek a cserére.
2016. febr. 10. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
Fixdirect-et nem ajánlom, nagyon gyenge szervíz, határidőket nem tartják, és drágán dolgoznak.
ASUS eszközöknél (garis vagy nem garis) a Global Suportnak érdemes írni, ők érdemben tudnak segíteni.
2017. júl. 11. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
A legszarabb cég akivel valaha volt dolgom.
Nekem a laptop akksija rendetlenkedett, potom négy hónapot volt a szervízben emiatt. Ha nem érdeklődtem rendszeresen a beígért határidők után kicsivel, semmi tájékoztatást nem adtak hogy mi van vele.
Kifizettem előre a laptopot, írták hogy ingyenesen kiszállítják. A futárszolgálathoz kerülésről nem adtak megfelelő tájékoztatást. Értds: semmi nyomonkövetési szám vagy értesítő hogy igen, ez meg az a futár fogja vinni. Így természetesen nem voltam otthon a megadott időpontban, a futár nem tudta kézbesíteni.
És a hab a tortán, hogy utánvéttel adták fel... Melynek összege pontosan annyi, mint amit kifizettem korábban előre.
2018. márc. 7. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Bár elég régi a kérdés, lehet valakinek hasznos lesz a válaszom a későbbiekben. Nekem nagyon jó tapasztalatom van a szervízzel, garis ASUS laptopomban adta meg magát a kijelző, szerdai napon elvitte a futár a gépemet hozzájuk, következő héten kedden el is készült, szerdán már nálam volt a laptopom vadi új kijelzővel.A futárszolgálat is teljesen ingyen volt. Szerintem abszolút korrekt szervíz, bátran ajánlom őket! :)
2021. máj. 28. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: