Hogyan lehet egy garancia alatt lévő terméket úgy meghibásítani, hogy kicseréljék egy újra?
Figyelt kérdés
Egy egérről és egy headsetről lenne szó. Külön-külön üzletben lett vásárolva, ezért fel sem tűnne a dolog. Mivel manapság mindent csak 2-3 évre terveznek, ezért gondoltam hogy még garancia alatt ki kellene cseréltetni egy teljesen újra, esetleg újabb kiadásra, hogy a kifizetett árért tovább használhassam a terméket. Próbált már valaki ilyet? Megoldható?2015. nov. 4. 13:15
1/2 Lajos54 válasza:
Lehet, hogy van valami módszer, ami esetleg megoldás lehet, de az is eléggé rizikós. A garanciális cserék előtt általában bevizsgálják a hibás készüléket, és szakember esetleg rájön a szándékosságra. Ilyen esetben pedig még akkor úszod meg a legolcsóbban, ha egyszerűen csak nem cserélik ki. De ha esetleg tovább lépnek...
2/2 anonim válasza:
Nem segítünk csalni.
Miattad nehéz egy normális garanciális ügyet elintézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!