BlueScreen és képernyőillesztő nem válaszol. Mi lehet a probléma?
Volt egy időszak, amikor a gépem sokáig nem volt használva. Összeraktam használtam egy ideig, majd elvittem újratelepíttetni, és ezen rövid idő alatt (még újratelepítés előtt) jelentkeztek ezek a problémák. Még a gép huzamosabb álltatása előtt amikor rendszeresen volt használva, akkor sosem volt ilyen probléma. Azt hittem az újratelepítésnek köszönhetően ezek majd megszűnnek, de tévedtem. Újratelepítés óta ritkábban jelentkezik, de elég zavaró tud lenni. A gépen Windows 7 Home Premium megy ha ez számít valamit.
A problémákról pontosabbat vagy többet csak ennyit tudok írni (a hibaüzenetek tartalmát):
-BlueScreen:
Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: BlueScreen
Operációs rendszer verziója: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Területibeállítás-azonosító: 1038
További információk a problémáról:
BCCode: 116
BCP1: 878D0300
BCP2: 8EE1CC26
BCP3: 00000000
BCP4: 00000002
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
-Képernyőillesztő probléma:
A(z) ATI Radeon Family képernyőillesztő nem reagált, és utána sikeresen helyreállt.
(Ez pedig a másik hibaüzenet tartalma volt.)
Nem tudom, hogy segítségnyújtásban ezek a hibaüzenetek számítanak-e valamit, de gondoltam idebiggyesztem őket.
Mi lehet a baj? Lehetséges, hogy az alaplappal van valami probléma?
Előre is köszönöm a segítségeteket/válaszotokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!