30-40 FPS között még folyamatosnak érezhető egy játék futása?
30 FPS-től folyamatos.
De van különbség 30-60 FPS között, még 60-120 között is (nem sok), ha a monitor támogatja.
Ha ingadozik,akkor szerintem zavaró, ha fogyamatos pl.: 37 fps akkor ok, de inkább visszavennék a beállításokban pl kikapcsolnám az anti aliasing -os, lejjeb venném a anisotropic filtering-et pl 2x vagy 4x-es re.
Esetleg az árnyékminőséget venném lejjebb, hogy inkábba z fps legyen 60 körül. A felbontás a lényeg az maradjon ha lehet a legnagyobb, amit kezel a monitorod.
Az érzékszerveidtől függ, hogy mit és milyen körülmények között látsz folyamatosnak. Nincs két ember, aki egyformán érzékeli, plusz rengeteg külső tényezőtől is függ. (Távolság, felbontás, fényviszonyok, képkockák időtartama stb.)
30-40 között általában nem az a baj, hogy túlságosan szaggatósnak érzed, hanem hogy mai konzolszarokról portolt játékok az inputot is ehhez kötve olvassák, tehát ha 30 fps-ed van, akkor csak másodpercenként 30-szor pillant rá az egeredre, hogy megmozdítottad-e. Emiatt helyenként rendkívül zavaró késleltetéseket lehet tapasztalni, és már ezért is érdemes legalább 60-ra törekedni.
#3-nak:
Köszönöm az információt. (nem a kérdező vagyok, hanem az első kommentelő)
Eddig nem tudtam eltalálni, hogy az olyan jellegű "PC" játékoknál, ahol a portoló s*ggszőre által 2 dolláros munkáért, hanyag, tetvedék munka nemében még egy cseszett Xbox360 emblémát se tudnak átrajzolni egy klaviatúra becses gombjára. Fogalmam nem volt miért egérlaggos a sok kalapnyi sz*r 60 FPS alatt, de megmagyaráztad, köszi. Ment a +.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!