Van bármiféle jogszabály ami a típushibás hardverekre
vonatkozik?
Figyelt kérdés
A történet röviden annyi, hogy vettem egy hardvert, megadta magát, kicserélték, rövid időn belül az is meghalt, bújva a netet azt találtam, hogy rengeteg emberrel előfordult ugyanez. Köteles vagyok elfogadni, hogy szar ahogy van? A boltnak jeleztem, hogy egy másikat szeretnék helyette, de elhajtottak.
2015. aug. 10. 14:03
1/7 anonim válasza:
Van valami fogyasztó védelmi cucc, oda mehetsz szerintem. Jó lenne, ha azokat is felkeresnéd, akik ugyan ezzel a hibával vannak.
2015. aug. 10. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Milyen hardver egyébként?
2015. aug. 10. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 A kérdező kommentje:
Itthon nem nagyon olvastam róla semmilyen hozzászólást(körbenéztem most azért, iponnál háromból kettőben arról írnak, hogy meghalt). Alaplapról, pontosabban róla
Megjegyzem asrock terméket soha többet, vagy fél éve rengetegen panaszkodnak erre a lapra, és még mindig ugyanúgy árulják, röhej(ha nem tévedek még nincs egy éve forgalomban, a fél év ennek tükrében elég súlyos szvsz).
2015. aug. 10. 14:19
4/7 anonim válasza:
Hm.. Hát az iponról meg az asrock márkáról pedig elég sok jó véleményt mondanak, jogi úton talán visszatudnád szerezni a pénzt(cseréltetni), vagy valami. De szerintem nem érné meg vele a herce- hurca.
2015. aug. 10. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 A kérdező kommentje:
Az világos, hogy nem érdemes 35k miatt pereskedni(amikor vettem még annyi volt - pcx ből vettem, csak a hozzászólások miatt linkeltem az ipon t). A kérdés az, hogy köteles vagyok-e harmadszor is átvenni, amikor másodszor elszállt kinyírta a procimat is, nem beszélve arról, hogy első körben 1 hónapig tartott a "javítás"(a cpu ~két hete náluk van, egyelőre még semmi infó róla), szóval már nem szívesen használnám, de taplóságnak érzem azt is, hogy olcsón eladjam valakinek(lenyelni meg nem akarom, nem állok úgy anyagilag, hogy 50k+ kiadást ne érezzek meg - mármint azért lett végül 50+, mert vettem egy ideiglenes olcsó lapot amíg vártam a cserére, ezt nyilván nem rajtuk akarom bevasalni, de az összképhez hozzátartozik).
2015. aug. 10. 14:58
6/7 A kérdező kommentje:
Ha esetleg valaki hasonló problémával találkozna a jövőben, akkor megosztom a tapasztalataimat. Beszéltem a fogyasztóvédelemmel, a hölgy azt mondta, hogy a második csere után nem vagyok köteles ugyanazt a terméket elfogadni, mert hogy a "kicseréléshez fűződő érdekem megszűnt", kérhetek helyette másikat, vagy az (aktuális) árát.
Pontosabban erre lehet hivatkozni ilyen esetben:
Polgári törvénykönyv 2013 V. törvény 6:159§ 2. bekezdés b pont.
Megjegyzés, az első levelemre 3 nap után válaszoltak, erre 5(nem túlzok!) perc után - pontosan ugyanazt akarják most, amit én akartam eredetileg(kicserélni egy másik típusra, röhej).
2015. aug. 11. 15:44
7/7 anonim válasza:
Na, zsír! Kösz, hogy leírtad, egyszer még jól jöhet.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!