Mitől van az, hogy bármilyen játékkal játszok és a felbontást felveszem 800x600 fölé, akkor képes 20-40 fps-t is csökkenni, vagy ha szépen fut, és bekapcsolom az árnyékokat akkor meg még nagyobb az fps-csökkenés?
Figyelt kérdés
2015. jún. 7. 16:31
1/2 2xSü válasza:
Természetesen több pixeles képet számításigényesebb legenerálni, így minél nagyobb a képméret, annál kevesebb képkockát tud kiszámolni másodpercenként. Az árnyékok kiszámolása is extra számítási igényt jelent, ergo ez is a másodpercenként kiszámolható képkockák számának csökkenéséhez vezet.
2/2 A kérdező kommentje:
Értem. Köszönöm válaszod.
Vidikari cserével tudnám ezt orvosolni? Vagy csak a táp lenne gyenge a vidikari-hoz? Nem kell hogy ultrán menjenek a játékok csak ne kelljen 640x480-800x600-ba játszanom.
Mert a textúrákat a csillagokig felvihetem nem esik az fps,csak ha a leírtakat módosítom. Tudnál valamit javasolni?
2015. jún. 7. 19:42
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!