Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Az normális dolog, hogy egy...

Az normális dolog, hogy egy hónapja van szervizben az Electronicsban vásárolt kis MP3-lejátszóm?

Figyelt kérdés
Egy-másfél hetet ígértek. Azt mondták, majd küldenek SMS-t, ha megjavították. Idáig nem küldtek. Nem az a cél véletlenül, hogy lejárjon a garancia? 12 hónapos garancia van rá, márciusban vettem, vajon megvárják vele az idei márciust, és közlik, hogy sztornó?

2015. febr. 5. 13:37
 1/2 anonim ***** válasza:

Nem, ilyet nem tehetnek. Te még a garanciális időszak alatt adtad le, így nem számít mikor jár le. Én adtam már le javításra a garancia utolsó napján is videókártyát és megcsinálták.

Nekem most tablet van a T-mobilenál röpke 2 hónapja.

2015. febr. 5. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Abineri Béla válasza:
Nagyon nem normális, hogy egy szerviz így viselkedik! Ha nem tudták megcsinálni, garanciális cserekupont kellett volna adniuk, amivel egy új készülékre lenne jogosult! Még arra is lusták voltak, hogy cserekészüléket adjanak.Én személy szerint nagybetűkkel belevésnék a (Vásárlok könyvükbe) Értékelném tevékenységüket! Trehány megbízhatatlan szerviz, akik lejáratják becsületes kollégáikat és a szervizeket! Garanciális szerviz és nem tudják javítani? Ez érdekes! Erélyesebben lépjen fel!
2015. febr. 6. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!