PCX.hu-s garancia?

Figyelt kérdés

Beküldtem egy videokártyát postával, mivel elvileg hibás. (odaadtam a szerelőnek, kipróbálta 2-3 gépben is, és azt mondta, hogy valami nem kóser vele.) Még nem jött e-mail, hogy átvették, meg elküldték szakszervizbe. Ha valaki már garanciáztatott PCX-nél segítene?


Egyrészt azt, hogy én garanciálisan akarom javíttatni, azt honnan tudják meg? Elektronikusan számlát kell küldenem, amit kaptam a rendelésnél e-mailbe? Vagy hogyan?


Másrészt pedig kézhez kapástól mennyi idejük van a szervizelésre? Ha jól tudom egy huzamosabb idő után ha nincs kész a szervizelés, levásárolhatom vagy visszakérhetem a pénzem.


Előre is köszönöm a segítséget!



2015. jan. 26. 15:59
 1/1 anonim ***** válasza:
ezt inkább az ügyfélszolgálattól kellene megkérdezni emailben vagy telefonon
2015. jan. 30. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!