Webshopban rendeltem egy M.2 SSD-t, nem kompatibilis az alaplapommal, vissza akarom küldeni, email-ben irták hogy vissza is küldhetem 14 napon belül, de nincs meg a papírja, így szerintetek visszaveszik?
Miért nem SATA3-as SSD-t vettél? Miért kell magadra hallgatni, ha nem értesz hozzá? Miért nem lehet a vásárlás előtt kérdezni?
Írd meg a boltnak ugyanezt, csak a felét töröld ki, a másik felét meg fogalmazd át a könnyebb érthetőség kedvéért.
Mi az alaplapod típusa?
Több helyen írnak hasonló jelenségről, ugyanazon alaplappal, de eltérő SSD-vel. Csak nem akarsz egyszerre 6 HDD-t csatlakoztatni, amiért nem jutna hely egy rendes, SATA3-as SSD-nek, amivel nem lenne gond. Elvárható lenne egy ilyen értékű alaplapnál a hibátlan működés, de sajnos a mai világban semmi sem tökéletes.
Ráérősebben tanulmányozva a leírást, nem merül fel bennem, hogy a probléma igazából nincs, mert minden rendben, csak az SSD nem látszik a sajátgépben, de azért mégis megemlítem, ez is egy hibalehetőség.
A BIOS-ban kereshetsz beállítást arra vonatkozólag, hogy a rendszerindításra használni kívánt meghajtót M2 vagy SATA porton keresse, hátha van ilyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!