A felhasználói profilt nem sikerült betölteni, és nem lehet helyrehozni. Mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
Amikor be akarunk lépni az egyik fiókba, akkor azt írja, hogy a felhasználói profilt nem sikerült betölteni. Néztünk a windows oldaláról egy segítséget, miszerint egy ".bak"-kiterjesztésű mappáról kell levenni a ".bak" - kiterjesztést. Mivel csak egy mappa van, és azon nincs rajta a ".bak" ezért nem tudtuk megoldani. Tudnátok segíteni?2014. dec. 9. 15:19
1/3 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
2/3 A kérdező kommentje:
Nincs olyan mappa, kerestük már.
2014. dec. 10. 14:11
3/3 A kérdező kommentje:
ott is ahol linkelted.
2014. dec. 10. 14:12
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!