Miért nem játsszák a konzolos játékokat is LED TV-n az összehasonlítók?
Az egyetlen különbség amit észreveszek a gameplay összehasonlításokon, az az, hogy a konzolokat egy sima LCD TVn játsszák, míg a PC játékokat LED-es monitoron.
Barátom LED TVjén láttam élőbe BF4-et PS3-on és ugyan olyan volt a grafika mint az én gépemen ultrán (3gb vga)
Jó ez most olyan, h a PC-sek állandóan verik a mellüket, h náluk jobb a grafika.
Igen, amíg a Gamestar bohócai bent nyomják az ultrahigh gépen, a valóságban a 90% meg mediumon játszik.
Vagy ha van is olyan gépe az is jó egy év múlva már nem fogja a legújabb játékokat fullon vinni.
A LED tévén annyival "jobb a grafika" ,hogy tud dinamikus háttérvilágítást, ez fokozhatja a játékélményt, pl egy sötét pályán sokkal nagyobb a "kontraszt".
(mig más esetben katasztrofális eredményt ad, alig látod mit játszol mert fejlesztők általában hagyományosabb monitorokra számítanak)
A led vs tft ("lcd") kifejezések csak a háttérvilágítás módjára vonatkoznak, hogy ledek vagy fénycsövek világítják-e meg majdnem ugyanazt a megjelenítőt.
A led monitort az emberek folyton keverik az amoled-el, ahol nincs semmiféle TFT lap meg mögötte semmiféle háttérvilágítás, milliónyi pici led világit, az adja a képet.
Az amoled technológia ma telefon és max. tábla méretben legyártható csak, amoledes tévé még jelenleg sorozatgyártásban nincs.
%1: PC-n olyan a grafika, amit maxba az aktuális motorok tudnak, és amit a játék ebből ki akar -tud- használni, illetve amit ehhez megfizettél videokártyát.
Konzolon minden korban az aktuális vashoz KELL igazodni, kezdetben sokkal-sokkal jobb a grafika mint midnennapos márton zsebpénzvga-ján, és gazdag géza 5* annyiért vett gépe is laggolva tudja csak ugyanazt, mert a célhardver brutál erős és fajlagosan nagyon olcsó.
A végére ez odajut, mire az adott platform "kiöregszik", hogy átlag árpád szutyok vga-ja is röhögve lekörözi, és szinte külön kell foglalkozni minden fejlesztőnek a konzolos verzióval, hogy mégtöbb optimalizálással és trükkökkel épphogy még elfogadható legyen az adott korban a grafika.
Ilyenkorra szoktak betárazni olyan gigaprojekteket, ahol nem -csak- a brutálgrafika az első, hanem a befektetett munka és részletgazdagság, stb, és ezek persze konzol only stuffok, igy nem tud kijönni az, hogy pc-n elfut egy szutyok, filléres gépen is, mert at adott X éves platform teljesitménye egyszerűen hardveresen annak felel meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!