Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Rossz Huawei ascend P7 csere?

Rossz Huawei ascend P7 csere?

Figyelt kérdés

A telenornál vettem előfizetésre egy Huawei ascend p7es mobiltelefont.

Az elsőnél miután kitöltöttük a szerződést, stb kiderült kapásból, hogy nem ovassa be a sim kártyát.

Mivel ez volt az utolsó telefon várni kellett 72 órát, hogy hozassanak másik üzletből egy másikat. (mivel a szerződésfelbontás is 72 óra, ezért az se lehetett, hogy visszakérem a pénzt és átmegyek másik telenorba megvenni)


Eltelt a 3 nap, és kaptam egy másik telefont.

Használtam 3 napot, 3. nap beszart, de mivel dolgozom csak a 4. napon bírtam szerelőbe bevinni.


---(hiba: kifagyott, újraindítottam, bekapcsoltam és nagyon halvány kijelző, pin kódot nem engedi beírni az érintőpanel. sőt nagyon forró lesz pik pakk a készülék)---


Bevittem a készüléket, és a válasz az volt, hogy elküldik szervizbe ami 2 hét minimum.

Cseretelefon nincs!!!!

Így ha nincs másik telefonom ajánlottak egy rosszabbat, hogy vegyem meg, arra az időre mert csak 10 ezer Ft, pl.


ezzel mi a teendő, ilyen esetben, hogy már a második telefon romlik el, közel 1 hét leforgása alatt, és várjak 2 hetet, hogy legyen telefonom?



2014. nov. 8. 13:28
 1/1 anonim ***** válasza:
elvileg nem kötelesek tudtommal csere készüléket biztosítani, de ja, nagy szemétség.
2014. nov. 8. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!