Rossz Huawei ascend P7 csere?
A telenornál vettem előfizetésre egy Huawei ascend p7es mobiltelefont.
Az elsőnél miután kitöltöttük a szerződést, stb kiderült kapásból, hogy nem ovassa be a sim kártyát.
Mivel ez volt az utolsó telefon várni kellett 72 órát, hogy hozassanak másik üzletből egy másikat. (mivel a szerződésfelbontás is 72 óra, ezért az se lehetett, hogy visszakérem a pénzt és átmegyek másik telenorba megvenni)
Eltelt a 3 nap, és kaptam egy másik telefont.
Használtam 3 napot, 3. nap beszart, de mivel dolgozom csak a 4. napon bírtam szerelőbe bevinni.
---(hiba: kifagyott, újraindítottam, bekapcsoltam és nagyon halvány kijelző, pin kódot nem engedi beírni az érintőpanel. sőt nagyon forró lesz pik pakk a készülék)---
Bevittem a készüléket, és a válasz az volt, hogy elküldik szervizbe ami 2 hét minimum.
Cseretelefon nincs!!!!
Így ha nincs másik telefonom ajánlottak egy rosszabbat, hogy vegyem meg, arra az időre mert csak 10 ezer Ft, pl.
ezzel mi a teendő, ilyen esetben, hogy már a második telefon romlik el, közel 1 hét leforgása alatt, és várjak 2 hetet, hogy legyen telefonom?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!